Sunday 1 April 2007

Goodbye Michel and thank you!

Last week, Michel Acke, who has been account manager for UC for about 17 years, has left us to start another challenge. He sent us these kind words:




Beste Iedereen,

Mijn laatste minuten tikken weg! Een mooi hoofdstuk sluit ik hier af. Vanaf volgende week start ik een nieuw boek.
Echter, half mei keer ik even terug om samen met jullie allen heel veel fleskes te openen en te drinken.
Als geboren Bruggeling (= dit zijn uiterst nuchtere mensen) hou ik niet zoveel van toeters en bellen en daarom sluit gewoon af door te zeggen: Bedankt voor de ondersteuning, de fun, de stress, de ontwerpen, het nachtwerk,.... . Bedankt toffe gasten van de planning, de creatie, de checking girls, de boekhouding boys, de internet wizards, strategen, assistentes,... het waren 17 goeie jaren! Het was me een ONGELOOFLIJK genoegen met jullie en voor jullie te mogen werken!

Michel Acke
tot later...

Goodbye Michel and thank you for everything you have done for UC!

No comments:

 
Add to Technorati Favorites