Wednesday 30 May 2007

Promedia gaat op in crossmediaal Truvo

Promedia, bekend van de Gouden Gids, krijgt samen met de rest van het moederbedrijf World Directories een nieuwe naam, Truvo. Met de nieuwe naam wil het bedrijf ook volledig ‘crossmediaal’ gaan. Een belangrijke opdracht is daarin weggelegd voor de nieuwe Belgische it-manager, Luc Verhelst (ex-Fortis en CM).

Truvo wordt de nieuwe naam voor het consortium World Directories. Dat internationale bedrijf is ook eigenaar van Promedia, dat bekend is van de Gouden Gids en de Witte Gids. “De lancering van de nieuwe naam gaat gepaard met een nieuwe strategie,” legt communicatiedirecteur Steven Goossens ons uit. “We willen ons positioneren als multi- en crossmediaal bedrijf, dus niet alleen online en papier. De bedoeling is dat we onder meer een one-stop-shop worden voor search engine marketing, search engine optimization, wireless. Veel uitgebreider dus dan ooit tevoren.”

Het bedrijf zal later dit jaar met een aantal concrete initiatieven komen, maar daarover kan Goossens nog niets kwijt. De naam Truvo betekent overigens niets, “net zoals Google niets betekent,” aldus de ietwat overmoedige vergelijking van Goossens.

Voor het volledige artikel: Datanews

No comments:

 
Add to Technorati Favorites