Thursday 8 November 2007

Boondoggle maakt creatieve radiocampagne voor StepStone

StepStone laat zich sinds maandag exclusief op Donna en Studio Brussel horen met een opvallende radiocampagne. Een promotie bij Pearle, de nieuwe Dobbel Palm in de winkel, opendeurdagen bij Selexion ... StepStone filtert in zijn radiospot de meest interessante boodschappen uit alle reclamespots van de dag. Net zoals het alleen die info aanbiedt die je écht interesseert als je een baan zoekt en je registreert via de JobAgent van de StepStone-site.De spots zijn geproduceerd met drie echte fragmenten uit andere spots die dezelfde dag op antenne zijn en waarvan minstens één merk in hetzelfde reclameblok zit. Een nauw-keurige planning van de spotjes bij Var was dus zeker een vereiste voor het goede verloop van de campagne. Het bureau Boondoggle tekende voor de originele creatie; de mediaplanning was in handen van Mindshare. Beluister hier de spots.


Bron: e-Varia

No comments:

 
Add to Technorati Favorites