Thursday 22 November 2007

Windows Live

Om de komst van de nieuwe generatie Windows Live, gelanceerd op 7 november, te vieren, lanceert Microsoft de campagne “Life is Live”. Deze campagne, getekend door McCann Erickson, laat internetgebruikers toe persoonlijke videos op het internet te plaatsen. De campagne "Life is Live" betekent ook een wereldpremière omdat er een live reclamespot op VTM en RTL komt waarin de deelnemende internetgebruikers centraal zullen staan.

Internetgebruikers kunnen een videoclip van zichzelf van maximum 30 seconden plaatsen op de site http://www.lifeislive.be/. Alle bezoekers kunnen er tevens stemmen op hun favoriete videofragment. De winnaars krijgen hun eigen ‘5 seconds of fame’ in een 45-seconden spot die live en in prime time komt op VTM op woensdag 28 november en op RTL op donderdag 29 november. Om verschillende gebruikers aan bod te laten komen, werden er vier videospots voorzien. De vier spots betekenen een echte wereldpremière omdat ze niet alleen maar live worden uitgezonden maar ook omdat ze werden gemaakt door internetgebruikers zelf met behulp van hun webcam. Deze actie is mede tot stand gekomen met de hulp van Universal Media, de mediacentrale van Microsoft, VTM en RTL.

Uiteraard hebben enkele van onze collega's zowel bij UC als McCann zich ook ingezet voor deze nieuwe campagne :)Ga gerust op zoek!

No comments:

 
Add to Technorati Favorites